Second Canvas-en UNTZI MUSEOA app-a deskarga ezazu

Doan deskarga ezazu aplikazioa mugikorrean edo tabletan.

appstore      googleplay

Untzi Museoa-Second Canvas aplikazioak Museoaren bilduma piktorikoaren zenbait artelan deskubritzeko aukera ematen du, storytelling interkatikoak daramaten bereizmen handiko eta oso handiko irudien bidez.

Madpixel enpresak eta Untzi Museoak garatutako tresna bikain honek, Museoaren bildumako 11 koadro HD bereizmen-teknologiaren bitartez esploratzea baimentzen du. Telefono mugikorretan eta tabletetan –bai Android-erako bai Apple-rako– doan deskarga daiteke  2019ko uztailaren 31ra arte, Google Play-ren eta App Store-ren bidez.

Gigapixel bereizmenari esker, app-ak artelanen zehar nabigatzea eta begirada soil batekin hautematen ez diren xehetasunak deskubritzea baimentzen du. Gainera, irudiak storytellings-ekin aurkezten dira, artelanak euskal itsas historiaren eta ondarearen ikuspuntutik interpretatzeko eta sakon esploratzeko lagungarri diren eduki gehigarriekin, alegia, artelan bakoitzak gordetzen dituen sekretuak eta detaile ezkutuak ezagutu ahal izateko.

Aplikazio honen bidez, Untzi Museoak bere bilduma artistikoaren zati bat ezagutzera eman nahi du –gaur egun Gordailuan gordetzen dena– esperientzia multimedia eskainiaz. Second Canvas-Untzi Museoa publiko orokorrari zuzendutako erreminta bat da, artea eta gure itsas iragana deskubritzeko eta harekin disfrutatzeko aukera ematen duena.

Honela Untzi Museoak bat egiten du Second Canvas proiektuarekin. Plataforma hau jada beste centro batzuetan erabiltzen da, estatuko Prado eta Thyssen-Bornemisza museoetan, Holandako Mauritshuis-en eta Danimarkako Nazio-Galeria Nazionalean, batzuk aipatzearren. Donostiako San Telmo Museoak ere berriki bat egin du ekimen honekin.

Museoa bisita ezazu

Asteartetik larunbatera:
10:00etatik 14:00etara eta 16:00etatik 19:00etara

Igande eta jaiegunetan:
11:00etatik 14:00etara.
16:00etatik 19:00etara (ekainaren 15etik irailaren 15era)

Abenduaren 24 eta 31ean:
10:00etatik 14:00etara

Astelehenetan itxita.
Urtarrilaren 1, 6 eta 20an, eta abenduaren 25ean itxita.

Ordutegia, tarifak, taldeak...