Museoa ixtea eta obrak

eim

Gaurtik aurrera, astelehena, eta otsailaren amaierara arte gutxi gorabehera, museoa itxita egongo da obrengatik. Erreforma integraleko obrak dira, eraikinari irisgarritasun eta konfort hobea emateko.

Hauek dira esku hartzeak:

• Igogailu panoramiko bat instalatzea eraikin barruan lehen solairuko irisgarritasuna hobetzeko, eta behin betiko ebaztea eraikinaren ganbararako irisgarritasuna. Planteatzen den ebazpena museoaren ibilbidean integratuta geratzen da, eta, ondorioz, erabili nahi duenak edo behar duenak erabili ahal izango du.
  • Ganbarako erabilerak eta espazioak berrantolatzea, eraikinaren erabilera publikoak batuz eta erakusketarako azalera handituz.
  • Museoaren gainerako dependentziak eguneratu (fatxadako hutsunean kanpora «irekitzea», harrera berrantolatzea, komunetarako irisgarritasuna hobetzea, amaierak berritzea, eta abar) eta altzariak.
  • Museoaren aire girotzearen instalazioa erabat berritzea, energetikoki eraginkorragoa den bat jarrita.
  • Eraikinaren fatxadak osoki zaharberritzea, baita partzelaren urbanizazioa osatzen duten beste elementu batzuk ere (eskailerak eta sarrera plataforma, eta abar).

Museoa bisita ezazu

Asteartetik larunbatera:
10:00etatik 14:00etara eta 16:00etatik 19:00etara

Igande eta jaiegunetan:
11:00etatik 14:00etara.
16:00etatik 19:00etara (ekainaren 15etik irailaren 15era)

Abenduaren 24 eta 31ean:
10:00etatik 14:00etara

Astelehenetan itxita.
Urtarrilaren 1, 6 eta 20an, eta abenduaren 25ean itxita.

Ordutegia, tarifak, taldeak...