"Itsasoa menderatzeko egurrak" Nazioarteko kongresuari hasiera eman zaio

20180517-congreso maderas

Gaur goizean Donibaneko Kulturgunean eta maiatzaren 17an eta 18an, Pasaiako Itsas Festibalaren egitarauaren barne "Itsasoa. Menderatzeko egurrak" Nazioarteko kongresuari eman zaio. Doakoa eta publiko guztiei irekia izango da.

Kongresuak, Errege Armadak behar zuen baso-produktuen hornikuntza ebaluatuko du, bere egitura eta hainbat alderdi aztertzeko asmoarekin, besteak beste, produktuen tipologia, bere jatorria, hornitzaileak, merkatariak, banaketa- eta finantzaketa-sareak, Errege Armadarako eta Armategietarako produktu hauen hornikuntza dagokinenez batez ere: mastak, egurrak, mundrunak, break edo iltzeentzako kupelak.

Azken finean, XVIII. mendean zehar Estatu fiskal-militar hispaniarraren eraikuntzan zein izan zen baso-hornikuntzetako papera aztertzea da helburua, bere eskualdeko, nazio eta nazioarteko ondorio guztiekin. Proposamenek ikuspegi zabala eskainiko dute eta eremu geografiko ezberdinak hartuko dituzte bere baitan, hala nola, Filipinak, Karibe, Pirinioak, Ipar Europa, Mediterraneoa, etab.

Kongresua "Euskadi, Europa eta Amerika" Ikerketa-Taldeak eta Sare Inperialak sustatzen dute, eta laguntzaileen artean erakunde hauek daude: EHUko Gipuzkoako Campuseko Errektoreordetza, Nafarroako Unibertsitatea, Donostiako Untzi Museoa, Gipuzkoako Foru Aldundia, Pasaiako Udala eta Ekonomia eta Lehiakortasun Ministerioa.

Kongresuaren programa

Kongresuaren kartela

Idazkaritza: Alvaro Aragón Ruano

Museoa bisita ezazu

Asteartetik larunbatera:
10:00etatik 14:00etara eta 16:00etatik 19:00etara

Igande eta jaiegunetan:
11:00etatik 14:00etara.
16:00etatik 19:00etara (ekainaren 15etik irailaren 15era)

Abenduaren 24 eta 31ean:
10:00etatik 14:00etara

Astelehenetan itxita.
Urtarrilaren 1, 6 eta 20an, eta abenduaren 25ean itxita.

Ordutegia, tarifak, taldeak...